Merhaba,
Ben optima kullanıyordum. Fazla Ölçtüğünü ve hastanede damardan kan alındığında 73 çıktı bu alet 107 çıkardı hemşire 5/ 10 fark eder Ama 30 üstü fark etmez dedi Aleti kalibre ettir ya da solüsyona temizle ettir dedi Ya da yeni alet al dedi yeni alet aldım one call plus. Ve arasında 17 ile 20 arası fark oynadığını fark ettim yani One call plus iyi ölçüyor optima sıktını. Yaşayan var mı ve one call plus kullanan?