Loyabloom Kızlar belimde 10dk da 1 zonklama tarzında ağrı girip cıkıyor 1 dk sürüyor geçiyor. Bebekte içerde süreklı hareket halında ondan kaynaklı mıdır yoksa dogum sancılarıda bu sekılde mi başlıyor?
Gulbahar47 Loyabloom anladım canım bende 36+3 bazen belimin ortasına ağrı saplanıyor rahmime de aynı şekilde bence doğum sancısı değildir yalancı sancı olabilir