Emanetimmm 1,2 yıkadın mi öyle de Güzel alisiyorsun ki. Hiç birimiz tecrübeli değildik sonuçta ilk çocukta :) düşün bebem 15 günlük falandı annem hadi bakım yikayabilicek misin demişti :) ha bu arada 8 gün yoğun bakımda kalmisti yani 1 hafta sonra tek yıkadım. Yalnızda çok yıkadım beceremedigim yerde komşu teyze var onu çağırdım :) 4. Ayda zaten beraber girdik deli gibi suyu seviyordu hala da öyle 😍