Merve_ceyhan0803 Esrapmuk Banada dediler 15. Haftada da net kız dediler hala korkuyorum birdahaki muaneyi bekliyorum tekrar sorcam
tugbadurmaz34 Esrapmuk bana bunu söyledikten 5 gün sonra kız dedi siz yine de detaylıdan önce bir şey almayın derim 😂
tugbadurmaz34 Esrapmuk 2 li test zamanımda 12 haftamda gittim erkek dedi çıkıntı var emin değilim dedi 5 gün sonra sonuç verirken de bakar bakmaz kız dedi 16 da söyleyecek kesin olarak
Hnd_01 Esrapmuk bana da çıkıntı var ama gen testinde belli olsun dedi.sonuc kız ,😍😅Allah saglikla gönlünüze göre versin inşallah 🙏🏼