Glsrndoruk teşekkür ederim iki dozdan sonra geçti mi enfeksiyon? zaten çok su içiyorum en az 2buçuk litre. Şuan bi üşüyorum bi terliyorum halsizlik kasık ağrısı var acaba bunlar enfeksiyonun belirtisi mi? İlacı bu gece içmem gerekiyor 3. gecem ama ishal yine olur diye de korkuyorum. Ne yapsam bilemedim🤷🏻♀️