ozgekader Loyabloom orda doğum yapmayımı düşünüyosun Bana bi yazarmısın instadan rica etsem :) ozge.kader_ Tavsiye vermek için
Loyabloom Dilekulgtt benım doktor değiştirmem lazım oraya gecmeyi düşünüyorum da sezeryan yapan doktor arıyorum
Dilekulgtt Loyabloom suan gitmiyorum ama arastirdim yeni gebeyim ordaki cogu doktor iyi diyorlar ama ben pazartesi gidecegim serap hanim docentmis o iyi dediler hale hanim iyi dediler bende seylan hanima aldim ilk defa gidecegim genc bir doktor
Loyabloom Dilekulgtt benımde arkadasım çok memnun kalmıs esra günay diye bir doktor ona aldım randevu. Ben 37. Haftadayım son dk doktor değiştirmek zorunda kalıyorum iyi biri olsun diye arastırıyorum