kızlar selam , 2 sorum var
(1)Yenidoğan bebeğe ne zaman,hazır mama verilir? Hem sütümü vermek istiyorum hemde kilo alıp toparlandım diye mama vermek istiyorum yanlış mı düşünüyorum ki ,ilk gebelik hiç bir şey bilmiyorum,golden goat 1 alayimmi ,? Ve ne zaman vereyim ,
(2) Anne sütü saklama poşeti mochi aldim nasıl kullanmalıyım ?poşetleri açıp tek tek yıkamalımiyim? Anne sütünü nasıl muhafaza etmeliyim ?.
Şimdiden cevap yazanlara teşekkürler ☺️🩷