Amniyosentez önerildi fakat çok yanaşamıyorum ona. Kan ile alınması daha risksiz geliyor. Bu testi yaptıran var mı ? Testin yanılma olasığı var mı acaba yaptıranlar yazabilir mi sonucunuz olumlu çıkıp olumsuz geldi mi veya olumsuz çıkıp olumlu sonuç aldınız mı doğum sonrasında ?