@"ilongirav cevabınız için çok teşekkür ederim öncelikle 🫠 doktoruma sordum daha doğrusu ilk doğumumu yapan doktorumla görüştüm oda çok normal dedi farklı bi şikayetin yoksa skntıda yoktur dedi çünkü tek damla oda belli belirsizdi ama seni takip eden doktora görün dedi ,umarım kötü bişey yoktur 🤎