Nur_50 sezeryan olcak benim o yüzden iki tane pijama takımı koydum.Bir tane eşofman takımı koydum çıkarken giymek için.Dogumdan çıkınca üşüme çok olabiliyormus polar sabahlık,2 külot, emzirme sütyeni,terlik, çorap,depend, göğüs ucu kremi,pedi,diş macunu, fırçası,tarak, deodorant koydum