Merhaba anneler sonunda dogum hikayemi yazmak bana da nasip oldu biz 55 günlük olduk bile insallah sizde hayirla bebislerinizi kucağınıza alırsınız 🥰 aksam 21.30 gibi kayinvalidem ve eşimle çay içerken bağdaş kurup oturayım dedim oturmamla pat diye bi ses geldi balon patlamış gibi eşimde duydu birbirimize baka kaldık afedersiniz altıma kaçırdım sandim meğer suyum patlamış banyoya kostum çamaşırını değiştirdim ped taktim ama hakgetire tabi😁bu arada nişan gelme yada sanci vs hiç bisey yoktu yinede hemen hastaneye gittik dogumhanede baktılar ama 2 cm açıklık vardi suyun geldiği için eve göndereceğiz dediler yatısim yapıldı kendi doktorum kongreye gittiği icin nöbetçi doktor denk geldi kendi sancımi beklemek istediğimi söyledim ama bebek sıkıntıya girer diye mecbur kabul ettim 22.30 gibi vermeye başladılar suniyi sabah 4 buçuğa kadar sanci çektim arada nst ve ebe kontrolleri oldu artık 8 cm e gelince dogumhaneye aldılar her sanci da ıkınmamı istediler benim için biraz zor oldu catakdayken hiç rahat değildi dogum yapmak ama cok sukur 06.55 te kızımı kucağıma aldım 🥰 simdi 55 gün gecti dogum sancılarını unutmaya başladım bile o kadar guzel bir şey ki eşimden başkasını delicesine sevebilecegimi hiç tahmin etmezdim Rabbim isteyen herkese nasip etsin insallah 🥰❤️🌺🤲