Cansukrmrcn Acillll!! Konya şehir hastanesinde Mete beyin hastasıyım, duyum aldım leğen kemiğine kadar açmışlar diye bilgisi olan doğum yapan lütfen yazsın 😞😞
Smyye0303 Cansukrmrcn sezeryani mi diyorsun canim..? Doktorunu değiştir ozaman korktuysan😐şehir hastanesini begenenlerde var
Enesinn_annesiii Cansukrmrcn Benim ablamın sezeryanını mete bey yaptı hiç öyle bir sorun yaşamadı gayet güzel geçmişti sezeryanı kim söyledi ki o kadar açtığını gayet bilgili bi doktora benziyor çünkü ilgisi çok çok iyiydi benim normal doğum dikislerimin kontrolüne de mete beye gitmiştim
Enesinn_annesiii Cansukrmrcn Kendisine de bunu sorabilirsiniz hatta hocam böyle bir duyum aldım diye ters cevap vereceğini sanmıyorum iciniz rahat olsun en azından
Cansukrmrcn Aseeeee valla bana gelen bilgi doğumuma az kaldı ben de kalakaldım. Normal dikiyormuş yapıştırma yapmıyormuş normalden fazla geniş açıyormuş diye gidiyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Minimans Cansukrmrcn normal dogum mu diyosun canım ben şehir hastahanesinde dogum yaptım doktor girmiyor ki kimin hastası olursan ol ebe yaptırıyor doğumu benim öyle oldu ablamın da bebek iri olduğu için o gün hangi doktor nöbetçiyse o girmiş doğuma
Cansukrmrcn Enesinn_annesiii ay Allah razı olsun. Sanırım görmek istediğim mesaj çünkü gerçekten çok korkuyorum 😞
Cansukrmrcn Enesinn_annesiii evet evet haftaya inşallah anlayışlı bir hoca, normal dikiş atması üzdü beni 😞