Selinselinselin canım seni üzmek istemem ama 6+4e kadar kese görünmedi şekli bozuk keseye de benzemiyor dedi kimyasal gebelikten şüphelendiler beta değerim 750ydi sonra düşüşe geçti kanamam oldu kanama sonrası beta yükseldi ama kese görünmediği için kimyasal gebelik dedi kese olsaydı dış gebelik olabilirdi.
Bence dış gebelik değil kanamanız olmazsa beta yükselirse ve kese görünürse endişe etmeyin