Nur321 ebenin doğum raporu verebileceğini sanmıyorum. Öyle olması durumunda çok hile hurdaya açık olur doğum ve nüfus kaydı durumları.
Doğumu evde ebeyle yapsanız da sonrasında kısa süre içinde bebekle birlikte hastaneye gitmeniz gerekir. Orada hem muayeneler yapılır hem de rapor düzenlenir.
Ama hiç riske atmamanızı tavsiye ederim. Bir aksilik olması durumunda, ebe müdahale edemez. Hele de köydeyseniz acil durumda hastaneye ulaşmanız vakit alacağı için çok riskli.