Kelebek1_ Senneanlarsinya ben kullanıyorum iki ay olacak herhangi bi sorun yaşamadık doğru programda kuruttuğunuzdan emin olun sadece
Demetgd Senneanlarsinya bende yeni aldım 1 hafta oldu sayılır 4 defa kullandım herhangi bir çekme olmadı ama yinede burada durayım
NovaVina_ Ben bu markanın blenderını ve kettel’ını kullanıyorum ve memnunum. Ama kurutma makinesi hakkında bir fikrim yok 🥹
Senneanlarsinya Kelebek1_ hangi modelini kullanıyosunuz ? acaba karma askı plus kuruluğunda yaptığım için mi cekti