Zeuma9912 Kizlar test yaptım kamera da gözükmüyor ama çok silik çıktı adet 3.gecikti ama bilmiyorum 2 aydir deniyoruz 2.bebek dua edin
ASE6154 Zeuma9912 göremedim canım hayırlısı olsun ben 2. Çocuk için 1 seneye yakın denedim 10. Ayda oldu ve birsürü silik çizgi gördüğümü sandım bu dönemde insan heryerde çizgi görüyor beklerken umut işte