Tarcinn Semanursvcn sağlıcakla gelsin tüm bebekler. Vallahi hiç bu kadar düşünceli ve duygusal olacağım aklıma gelmezdi. Can içinde can resmen
Tarcinn Ftmnraks1 ben 38+3 de doktora gittim . Henüz nişan denilen şey gelmeden 1 vm açıklık vardı. eve geldik bir gün sonrası nişan denen akıntı oldu. Tekrar alttan muayene yapmadı sancı su gelirse hemen gel dedi. Beklemedeyim 🙈🥹
Papatya_00 Tarcinn aynı durum yaşadım bugün Nisan gibi olan şey geldi ama çok az böyle kahvemsi yarın tekrar gitcem de kontrole benimki küçük biraz umarım hemn doğum olmaz 35+4 haftalik
Tarcinn Sedefkitir12- normalde böyle durumlarda sancı su gelmediyse bekletiyorlar evde diğer türlü açılma olmuyor ve sezaryene alınıyor
Papatya_00 Tarcinn benmde az önce geldi gibi böyle sümüksü açık kahve leke gibi ama şu kanama faln olmadı
Papatya_00 Sedefkitir12- maşallah canım benim biraz erkn ya şuan tedirginim ne yapmalıyım geciktirici iğne yapılıyor mu en azından bı iki hafta