Selam kızlar 6haftalık hamileyim keçən hafta hafif kanamam oldu doktor ilac iğne yazdı.Şimdi kan biraz azalıyo leke hibi geliyor.Fakat bu gece sağ tarafdan böbreğime bi sancı oldu uykudan o ağrıyla uyandım dayanamıyordum ayağa durub tuvalete gitdikden sonra ağrı azaldı bilemedim neden oldu sonra tam kesildi ağrı ondan sonra uyudum. Şimdi bilmiyorum ilaclardanmı ağrıdı ya neden bilmiyorum. Böyle durum yaşayan varmı?