Arkadaşlar ben 34 haftalığım ama doktor ölçümü 37 haftalık çıkıyor en başından beri böyleydi hep önden gidiyordu haftamız 34 haftalığa göre 3 kilo olması normal mi değil mi bilemedim doktorum böyle giderse sezeryanın daha iyi olcağını söyledi ben normal İstiyorum ama çok korkuyorum yardımcı olun böyle olup da değişen veya erken doğum olabilir mi bi sıkıntı yaşar mıyım 😭