Eda2509 Kızlar oksapar 6000 lik birde coraspin kullanıyorum doktorum coraspini 32. Haftada oksaparı 36. Haftada keseceğini söyledi size ne kadar kullanmanız gerektiğini söyledimi doktorunuz
Polenmom Eda2509 benim doğuma kadar dendi zaten erken doğum riskim yüksek yani ani bir doğum da olabilir buna istinaden son güne dek bırakmıyoruz 🤷🏼♀️ doktorunuz en doğrusunu bilir sağlıkla gelsin bebeğiniz 🌸
Eloo1207 Eda2509 bana da aynısını söyledi canım ben 2021 de beyin pıhtılaşmasi geçirdiğim için kullanıyorum 6lik oksapar bide 150 lik ecopirin 🙏
BetulMom Eda2509 bende senin gibiyim bana doğumdan sonra test yaptırırsın gerekirse birkaç daha bile kullanırsın dedi
Eda2509 Polenmom ya bende çok korkuyorum bırakmak istemiyorum. Bundan önce 5 ve 6 aylık iki bebek kaybettim. Daha o zamana var tabii benim ama doktorumla biedaha konuşucam sanırım bu konuyu
Polenmom Eda2509 konuşun gerekirse farklı bir uzmandan görüş alın 🌸 ben de iki uzmanla devam ediyorum 🤰🏼
Senatr Kan sulandırıcı kullanmak şart mı her gebelikte? Kan sulandırıcı bende kanama yapınca veremediler
Eda2509 Senatr yok benim iki kaybım var bu gebelikten önce genetik pıhtılaşma eğilimi çıktı ondan kullanıyorum
1fatma_nurr Eda2509 nasıl ilerliyor canım bende ayni 2 kaybın var şuan hamileyim oksapar 4000 kulaniyorum ayni zamanda corasprin alıyorum 5 haftaligm
Senatr 1fatma_nurr bana yaramadı nedense bilmiyorm ki sonra doktor taburcu ederken bile vermedi sadece 3 gün vurulabildim hastanede oda kanama yaptı
M112 Zararı olmaz bi yerini kesmemek dikkat et. Bebek daha güzel kanlanır besin alır. Ben son güne kadar kullandım bir de acil sezaryen oldum hiç sorun yaşamadım şükür