Bi oğlum var nasipse bir de kızım olacak. Diyorlar ki oğlan ardına oğlan veya kız ardına kız olsa doğum kolay olur ama farklı cinsiyet olunca doğum çok zor olurmuş. Tecrübe eden varsa yazabilir mi lütfen? Benim ilk doğumum normaldi ama açılma yoktu suni sancı aldım çok zordu. Bu seferki kız acaba yine aynısı mı olur yoksa kolaylaşır mı?