Kızlar ben 21 günlük cyclo progynova ilacını kullandım doktorum bana inşallah bu ay hamile kalırsın dedi 4 gün oldu ilaç biteli ve bende göğüs hassasiyeti var özellikle sol kasık ağrısı var dün akşam hiç yatamadım sol tarafıma ve pazartesi günü test yapicam inşallah hamileyimdir🙏