Ezgicelll34 Merhaba aşılama yaptırmaya karar verdim ama beni nasıl bir süreç bekliyor bilmiyorum deneyen hamile kalan olumlu olumsuz süreçleri anlatırmısınız hangi gün gittiniz ne verdi ne kullandınız eşinizle ne zaman gittiniz gibi
tatlibebegim_ Ezgicelll34 adetin 2.günü gittim 3.günü iğne kullanmaua başladım yumurta büyütücü 1 hafta kullandım sonra kontrole gittim akşamına çatlatma iğnesi olup 36 saat sonra aşılama oldu 2.de tuttu benim ilki tutmadı
tatlibebegim_ Ezgicelll34 üniversite hastanesinde oldum aşılamaya 264 tl verdim iğnelerede 3500 tl doktor rapor çıkarttı raporsuz 11 bindi , ama belki doktor size iğne değil hap verebilir benim yumurtalara hap etki etmiyordu
Ezgicelll34 tatlibebegim_ ben özel bir hastanede yaptırmayı düşünüyorum da süreci merak ediyorum açıkçası
Munevver_kaplan_33 ulku_9797 bende dün kan verdim 10. Gunumdu negatif çıktı doktorum 12 gün sonra gel demişti pazartesiye denk geliyor işte gitmicem ama biraz daha bekliyecegim acilde kan verip tekrar bakacağım 14 veya 15. Günden sonra
tatlibebegim_ Ezgicelll34 süreç dediğim gibi özelde de o şekilde olur olan arkadaşlarım o şekildeydi sadece aşılamaya 8 10 bin tl vermişlerdi
Munevver_kaplan_33 Ezgicelll34 ben de aşılama oldum bu gün 11. Günüm özelde yaptım doktorum 5500 aldı gonol f iğne aldım 3 bine sonra o yetmedi bı daha aldım 2 bin lira da o tuttu arada kan tahlili verdim muayene ücreti felan 12 bin küsur felan tuttu
Nairinoo ulku_9797 merhaba tüp bebek tedavisine başlıyorum ve bazı kan testlerim sonucunda doktorum bana makrofaj aşısı önerdi sizin makrofaj aşısı deneyiminiz nasıldı?
tatlibebegim_ ulku_9797 bana hiç öyle bişey yapmadılar tek spermi verdiler bide progestan fitil tutunması için