Bende yaptırmayı dusnmuyorum detaylı ultrason zaten gösteriyor birde yanlışlık oranı çok yüksek yanilta bilir sonucta her ne olursa olsun kabul edicez siz ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama bence gerek yok yanlış çıksa doğana kadr onun üzüntüsünü yasicaksiniz saglikliysa bile detaylı ultrason girersin sonra zaten doktorun normal ultrasonda bile ters bisey olsa soyler yinede hakkinizda hayirlisi olsun bende 11+4 günlük gebeğim