Merhabalar bise soyliycaktim 39 .6 güne geliyoruz doğuma 2 gün kaldı normal doğum yapcam doktor ve hemşireler ne kadar ücret verilecek ve yakinda doğum yapan varmi aramizda doktorlar kaç kişi olcak bu konu hakkında bilgi alabilirmiyim önceden çok teşekkür ederim 🥰