B-Y94 Kızlar nasılsınız 🥰 ben geçen sene doğum yaptım nisan ayında oğlum oldu. Şuan 19 aylık ama zor bir bebek ama isyan etmiyorum asla ama gerçekten zor büyüyorlar 😂 bazen düşünüyorum sonra zor olucak diyorum eşim de uzak sanki bu konuda Allah bilir diyor biraz da keyfine düşkün. Peş peşe nasıl zor mu peş peşe doğuran aralarında 2 2.5 yaş olan arkadaşlarım var mı gebelik ve çocuckla nasıl geçiyor hadi konuşalım 😂
Eslem2112 B-Y94 ben düşünmekle kalmayıp icraata geçtim şuan 20 haftalık oğluma hamileyim ve iki yaşında bir kızım var
Yaprakdokumuseverr B-Y94 Altın kural: Çok düşünmiyceksin yoksa vazgeçersin 😂 oğlum 2,5 yaşında 3 aylık hamileyim araları tam 3 yaş olucak nasipse
Ceren1993 B-Y94 oğlum 28 aylık ve bn 8 aylık hamileyim 😂😂 bebekleri çok seviyor ister istemez bi kıskançlık olacak tabiki ama geliyor karnımı seviyor öpüyor hatta tuvaleti bile yeni öğrettim kolay bi süreç değil malum ama bence yaşlarının yakın olması gayet iyi
hunilimom B-Y94 ben düşünmedim yaptım büyüttüm 1 yaşında buyugum 4 yaşında 😂😂 iki kızım var zor kolay değil hamilelik de zor cunki hasta oluyorsun yorgun oluyorsun mide bulantısı uyku hali yatıp uyumak dinlenmek istiyor insan ama evde senden ilgi bekleyen bı çocuk olunca bunlar zor oluyor istediğin an yatıp uyuyamiyorsun yada dinlenemiyorsun çok çabuk geçiyor 2. Hamilelik doğduktan sonra da zaman hızlı geçiyor ilk 2-3 ay hiç buyumicek sandım hep böyle olucak sandım ama zaman bizi dinlemiyor akıp gidiyor şimdi iki yakın arkadaşlar kardeş kavgaları var 😂😂 ama burda bakan kişi anne kendini hazır hissetmeli çok yipranicagin bir döneme giriyorsun diğerini evde bırakıp doğuma gitmek doğumdan sonra ki o ilk haftalar zor oluyor 😂 ben ikisini de tek büyüttüğüm için x372920 daha fazla yipranip yoruldum iyi düşünmek lazım maddiyati hiç demiyorum bile ikisine birden yetmek yetemedigini düşünmek bunlar hep bir dönemin zorlukları oluyor sonra ben gibi huniyi takarsiniz
Prenses5656 Benim de Kızım iki yaşında şimdide 32 haftalık hamileyim nasıl olacak bilmiyorum bende yaşamadan bilemeyiz en çok kıskançlık konusunda zorlanırım diye düşünüyorum yoksa bana göre kardeşinin olması daha güzel en azından sıkılmaz beraber büyürler 🥺🤭
B-Y94 Prenses5656 evet kesinlikle böyle 😂 ama ne bileyim sanki yetişemem diye mi korkuyorum ve dediğin gibi kıskannçlık olabilir
Evinuuu Eslem2112 bişey sorcam ya ilk hamilelik deneyimim bilmiyroum benim son adet tarihim 17 Ekim yumurtlamam kasimdaydi gebe kaldığımız ay Ekim mi oluyor yani anlamadım yardımcı olursanız sevinirim 🙂
B-Y94 Yaprakdokumuseverr bende öyle düşünüyorum bak 3 yaş ideal en azından dileniyor anlatır derdini ne bileyim ona ufak tefek sorumluluk vererek bu süreci çok daha sevdirerek yapılabilir ne bileyim hadi altını alalım hadi bezini uzat vs gibi 🥰
Eslem2112 B-Y94 kazara oldu valla ama şimdi çok istiyoruz eşim ikinci çocuğu çok istiyordu ben istemiyordum yapamam yetisemem diodum ama oldu bir kaza ama başımız gözümüz üstünde yeri var
B-Y94 hunilimom hahahah süper anlattın canım benim tebrik ederim 😂 evet hiçbir desteğim yok kendim büyütüyorum Anneciğim rahatsız kaynanadan hayır yok. Ee kocam 10 dk zor bakıyor açıkcası dediğin gibi hazır hissetmek lazım
M-Y2020 B-Y94 bence 2 gebelik evde birisi olduğu için sana muhtaç olan bir de çok küçük bence çok çok zor oluyor yani bu benim düşüncem oğlum 3 yaşına girdi hamile kaldığımda iki buçuk yaşındaydı çişini söylüyordu işte memeyi bırakmıştı yani az çok kendisi oynayabiliyor ama ben çok zorlandım mide bulantıları falan beni çok zorladı ondan dolayı bence ilk çocuk bütün ihtiyaçlarını hallettiğinde eya şimdiki düşüncemle İlk çocuk okula başladığında bir hamilelik yaşanmalı diye düşünüyorum ama herkesin kendi Fikri kendi düşüncesi
B-Y94 M-Y2020 yok yok bak bazen kapılıyorum ayy yapayım diyorm sonra gözümün önüne geliyor diyorum ki yok dillensin büyüsün az sonra diyorum. Ondan sonra insan rahata da alışıyor ama oğluma bir arkadaş da istiyorum hee inşALLAH Rabbim nasip eder. Şöyle 3 4 gibi gene de aralarında o yaş farkı olsa bile oyun kurabilirler diye düşünüyorum
Ceren1993 B-Y94 sana tavsiyem memeyi emiyorsa bıraksın emziği filan ondan sonra yap inan tuvalet eğitimi bile ister istemez etkiliyor psikolojini bi de ben emziriyordum çok şükür o yüzden hiç zorlanmadım ama belki sen zorlanabilirsin
gokyuzununogrencisii B-Y94 ben 2018 de doğum yaptım kızıma, şuan hamileyim ikinciye 26 haftalık 🌸 diyeceklerim bu kadar.. 🙈🤝🏻😂 tam da hazır hissettiğim dönemde oldu şükür. Asla 1-2-3 yaşta gözüm kesmedi ikinci çocuk olayını yaa, 4 yaşına gelince bi olur mu acaba dedik o düşünce 1 yılın sonunda oturdu işte ancak 😂😂😂
hunilimom B-Y94 benim büyük kızım çok uysal bı çocuktu altını al karnını doyur köy beşiğine dururdu ama küçük tam bir fırlama 😂😂 gaz sancıları ağlama krizleri bir senede kafamda beyazlar çıktı o derece zor 😂😂
B-Y94 Ceren1993 ben emziriyorum kuzum ama oğlum hiperaktif ve çok çabuk sıkışan biraz da mız mız bir çocuk. Tuvalet eğitimi daha yeni önümde bekliyor daha o var
Balbebek012 B-Y94 4 yaş kızım 3 buçuk aylık oğlum var ya ben de 3.bebepi ister oldum engel olamıyorum kendime çalışan anneyim bebeklerimin uyku sorunu var zor oluyor ama bebek dünyanın en güzel şeyi ya❤🥰 ama sana tavsiyem bence bebeğin büyüsün tuvalet eğitimi ver az da olsa konuşur olsun 2,buçuk 3 yaşından sonra yapabilirsin şimdi 2.ye hamile kalsan ister istemez 1.bebeğin ihmal edilecek ben güzel hamilelik geçirdim yardımcum var ablam da hem ilgilendi bizle ama hamilelik süreci dopum derken illa 1.bebeğin ilgisi azalıyor bunları da düşün
B-Y94 Balbebek012 işte bende buna dayanamam kız ben çok duygusalım öyle böyle değil doğuma giricem oğlumu nasıl bırakırım tamam en fazla 1 gün 1 gece ee hastaneye beni kardeşini görmeye gelecek onu görürsem ağlarım ki onu öper okşarım hemen ee malum doğum sonrası ağrı sızı toparlanma ee bide oğluö da küçük ilgiyi seven biraz mız mız ve oldukça hiperaktif zıp zıp durmuyor bir yandan da gazı emzirmesi beklenen bebek 🥰😂 anlamışındır beni dediğin doğru az daha konuşsun tuvaleti öğreteyim daha iyi olur
esmerrmm B-Y94 oglum iki yasinda ve 10 haftalik hamileyim , hamileligim cok zor geciyor , üstüne bide 2 yaş sendromu var 🥹 , ama insallah hersey guzel olacak bebegim dogunca biraz buyudugunde abi kardes yalniz kalmayacaklar 🥰 ogluma en guzel hediyem 🥰
Ceren1993 B-Y94 benim oğlum 2 😂😂 inan benim oğlum türünün son örneği ben bu kadar yaramaz mız mız bi evlat görmedim
B-Y94 Ceren1993 hahaha bir azgın daha var 😂😂 ahahja iyi güldürün beni kız bende hep diyorum bunu vahşi doğada yetiştirmeliyim diyorum