Bugün nst çekildim bebek uyuduğu için nst hareketsiz çıktı doktor serum yazdı bende maddiyat açısından durumumun müsait olmadığını farklı bir alternatif olabilir mi diye sorduğumda ya serum ya sezaryene alınacaksın dediler lütfen.bu durumu yaşayan varsa benimle paylaşabilir mi şuan öğle arasında olduğu için beklemedeyim