tunahansmom Kızlar bebiş isimsiz kalacak bu gidişle isim bulamadık bir türlü 🥲eşimin de benim de isimlermiz D harfiyle başlıyor uyumlu olsun diyoruz ama içimize sinmiyor sizin hoşunuza giden isimleri yazabilir misiniz bana da fikir olsun iki isim tek isim hiç fark etmez 💚👼🏻
Mesa3333 tunahansmom Asil Doruk ,Asil Mert , yiğit Alp diye diye düşünüp 30.haftada hâlâ isim arayışındayiz 🥴 Kaan ,Selim ,Kerem güzel geliyor şimdi de ama yanına isim bulamadık ne kadar zormus erkeğe isim bulmak.biraz anlam takintiliyim