MinikKalpb 31+4 kaburga ağrısı oluyo yatiyom geçiyor geceleri kalkıyorum çise sinra uyku gidiyo acikiyorum yemek yiyorum sabaha doğru bayılıyorum hortlak gibi geri kalkıyorum çünkü 4 yaşında oğlum uyanmış oluyo 😂 nst baglanmadim hiç geçen hafta gittimde 33de gel dedi doktor baglarmi bilmem