umutsmom20 Annelerim 19+1 günlük hamileyim sabahtan beri karnıma iğneler batıyor canım acıyor, hatta sabah karnimin sol tarafında doluluk hissi de vardı çok üzerinde durmadım geçti. Ama bir halsizlik de söz konusu sizce korkmalı miyim? Karnım büyüdüğü için normal mi? Yardımcı olursanız çok sevinirim
Hamilebirisi_06 umutsmom20 karnın büyüdüğü için kaslar ve deri gerildiği için oluyor endişelenme canım
teacher-mom21 umutsmom20 aynı haftadayiz benim de öyle patlicak gibiyim yanlarım ağrıyor yatakta bilse zor dönüyorum yerimden zor kalkıyorum
Srfclkkl umutsmom20 aynı durumu geçen hafta bende yaşadım hâlâ da yaşıyorum karnım sürekli şiş ve batıyordu gazdanmış o yürürken rahatlar insan onda bile zorlanıyordum. Doktor kontrolüm de vardı dün bebiş gayet sağlıklıydı. Bebişler büyünce bağırsaklara baskı yapıyor gaz ve sindirim sorunu yaşıyoruz mecburen bebişlerimiz için katlanacağız korkmana hiç gerek yok ☺️
Seher_06 Normal normal bende 19+0 ım ikinci gebeliğim rahim büyüyo bebek büyüyo organların yeri değişiyo.🤗
umutsmom20 teacher-mom21 magnezyum kullanıyor musunuz doktorum bana bundan sonra kasılmaların olur diye 2 hafta önce vermişti tabi kasilmalardan kasıt bunlar mı bilemedim 😬
Hyt777 Ben de 19+1 deyim, aynı belirtiler bende de var büyümeye bağlıyorum. Karnımda batma, gerginlik çok fazla, yatakta dönmek dahi çok zorluyor
umutsmom20 Hyt777 Bende büyüme diye düşündüm ama yine de korkmadım değil peki siz magnezyum kullanıyor musunuz 🙂
teacher-mom21 umutsmom20 demir b12 tansiyon şeker her şeyim düşmüş hem de çok vitaminleri kullanıyorum ama magnezyum yazmadı hiç
umutsmom20 Srfclkkl ay çok şükür hep de sağlıklı olsunlar inşallah, benimde öyle sabahları karnım düz akşam üzeri karnım çok şişiyor
Hyt777 umutsmom20 d vitamini, demir ve balık yağı kullanıyorum henüz magnezyuma başlamadım ama kramplar başladı kontrolümde doktora söyleyeceğim
umutsmom20 teacher-mom21 bende vitamin demir kullanıyorum 2 hafta önce de magnezyum ekledi ama tansiyonu kendim her gün kontrol ediyorum
Srfclkkl umutsmom20 sindirimimiz yavaş olduğu için oluyor maalesef canım ya ama bebişlerimizin keyfi yerinde 🙂