papatyaolsun 8 Kasım çatlatma iğnesi olmuştum , 22 kasımda kan verdim sonuç negatifti, bugün adet günüm, bir daha kan testi vermeye gerek duymamıştım. Bu kadar kısa sürede betanın yükselme ihtimali var mıdır
YesimAykut papatyaolsun bir daha verebilirsin kan ya da gebelik testi yap istersen 2 tane falan ilk idrardan, hayırlısı olsun canım adet olmadıysan hala umut var🤗
papatyaolsun YesimAykut kuzum elimde gebelik testi yok, yakındaki özel hastaneyi aradım sadece haftaiçi test yapıyoruz dediler. Önceki test negatif çıkınca hiç ümidim yoktu ama bugün adet olmazsam pazartesi yine kan veririm. Bugün de aksi gibi 10 saatlik yola gidip geri 10 saatte döncem. Umarım bi sıkıntı olmaz