Minikruyam çiçeğim benimde hep 2 hafta öndeydi 19. Haftada şeker yüklemesi yaptırdım bu yüzden ama çıkmadı bebek hala öncen gidiyordu gizli şeker dediğimiz hba1c baktırdım o yüksek olduğu için önden gidiyormuş ona göre bir diyete girdim 3 hafta öne geçti 😂😂(çok dikkat etmedim ondan muhtemelen) eğer şeker değerlerin iyi çıkarsa hiç sorun etme bebişin iri bebek olacak oh tosun tosun öper koklarsın annesi inşallah şekerinde çıkmaz canım benim sıkıntı etme kendine sağlıklı beslen sadece şeker sana ve bebeğine zarar maalesef