Merhaba herkese hamileliğimin 11. Haftasındayım bebeğin hareketlerini hissetmiyorum diğer 2 hamileliklerimde minik minik pıt pıt atardı hissederdim ama bunu hissetmiyorum belirtilerimde var aslında ama yine de endişelendim kontrolüme de 10 gün var bir şey olmuş mudur korkmaya başladım