Bebismgeliyorr Kızlar sizce zararı var mi hamileligimi öğrenince sigarayı bıraktım ama çocuk doğunca da icemivem sanırım dimi hamilelik bitince en çok istediğim şey kahve sigara
mombarbie_ Bebismgeliyorr sütten nikotin geçtiğini duydum bende gebelik öncesi içiyordum dogurunca geri başlarım diye düşünüyordum Bi o rahatlatıyor cunki beni ama suttende geçiyormuş malesef
Masalada Bebismgeliyorr bende içiyordum ama hamile olduğumu öğrendiğim an bıraktım kızım İçin şimdi doğdu çok şükür 5 aylık olduk ama hala içmiyorum çok kolay oldu
Hazalaskin Bebismgeliyorr tabiki zararlı bunu sende biliyorsun da iç rahatlatmak için sormuşsun sanki ne Güzel bırakmışsin. İçme guzum 🫶
ASE6154 Bebismgeliyorr inşallah bu ara vesile olur da tamamen bırakırsınız, emzirirken içenler görmüştüm ama zararını ne kadar umursuyorlardı bilemem
Nurr_22_22 Bebismgeliyorr sütten geçiyor hamileliğimde bıraktım ama doğumdan sonra başladım beklemedigim sikintilarim oldu üst üste çare değil ama sigaraya sardım bende