Mervebgnaydn İlk gebeliğimde hiç grip olmadım ama 2. gebeliğim başından beri zırt pırt gelen griplerle geçiyor, ayın 10 günü iyiysem 20 günü kötüyüm yani ben de anlamadım bu sene hastalık mı çok ben mi zayıfım 🥴 En son gittim acilde serum takıldı anca toparlamaya başladım, ateşten titriyordum. Nane limon, ıhlamur içiyorum, sarımsaklı çorba yaptım onu içiyorum, acildeki doktor ateşin olsa da olmasa da kendini iyi hissedene kadar günde ⅔ kez parol kullan dedi, 27+1 olduk inanın bıktım bir an önce 37+ olmak istiyorum doğurmak için 🤦