Seguemka Hilalcikkk oğlumda bı hafta ondeydi 39 haftalık doğum yaptım benim sancilrim baslamsti ondan alındım doguma
-Annem Hilalcikkk Kaç haftaliksinn son haftalarda haftasını dengeliyor benim öyle olmuştu en azından 🥰 2 hafta önden gidiyordu şimdi haftasıyla aynii
1_prensesannesii Hilalcikkk benimki iki hafta önde hep ama normal doğum görünüyor o yüzden tarihi doğmadan bilemeyeceğim😄 ama sezaryen olanlar genelde sata göre doğum tarihi verildiğini söylüyorlar