aygun_brhml merhaba kızlar. Bu gun 37+0 olduk. fena sabirsizlaniyorum. yani şu an bebek gelsin istiyorum. benim durumda olan varmi 😐
YagizAsyaMom aygun_brhml bende 36+0 oldum hemencik istiyorum hemencik 💜 artık dayanamıyorum ne ağrı ne sızı hiç bişey yok ama ben çok istiyorum.
aygun_brhml rahatsız uykular bi yandan, onu gormek heyecani bir yandan. dogduktan sonra iceride daha rahatdi diyeceyimi biliyorum ama 😂
Guldenn aygun_brhml bende bende 38+2 yim yalancı sancılarım başladı bazen çok şiddetli oluyor doğumum yaklaştı gibi hissediyorum.
Mlkplt Gzde95 korkulcak bişe yok canım sadece kendini kasmaman lazım o kadar bende iltihap ve mantar varmış bu yüzden canım yandı biraz kastim kendimi ama çevremde bu şikayeti olmayanlar çok rahat geçirdi çatı muayenesini rahat olmakta fayda var yani
TubaSerinkaya aygun_brhml olmaz mı cok fazla posttaki yazıları okuyan bırısı degıldım ıkı gundur acaba 38+2 de doğum yapan varmı diye bakıyorum