Deta Bir değerim de hafif pıhtılaşma olduğu için oksapar 0.4 kullandım kanama yapınca doktor kesti. Böyle bir durum yaşayan var mı? İğne kullanmadığım için kalp atışı her an durur die çok korkuyorum kullanınca da kanama yapıyor 😒 18 haftalık olduk
1palyaco Deta doktorunuza güvenin . Belki kanama durunca bir süre sonra başlatır . Kimi öyle yapmış burda okumuştum .