Yaprakdokumuseverr sizin gibi mi? En azından mesleği olan insanlara saygım var. Karşımdaki insan mesleği ile ilgili bilgi verdiğinde hiç birşeysin yani diye bir ithamda bulunmuyorum. Senin gözünde doktor hariç sağlık kurumunda çalışan insanların tamamı hiç birşey büyük ihtimalle. Burada böyle ahkam kesip hastanrye gelince randevu, şikayet edicem, paramı ödeyin, hemşire yok mu diye ağlamayı çok iyi biliyor ama senin gibiler. Rabbim senin gibi karşısındakine saygı duymayanlara hizmet vermeyi nasip etmesin inşallah. Zor tabi senin içinde bu koşullar altında bilmeden yaşayıp kendini bir şey bildiğini sanarak oturduğu yerden insanların boşluğu hakkında konuşmak da yazık. Empati kurunca anladım bazı şeyleri..