tgbadlgzr ben 30.haftama gireceğim çok şükür yeni bitti,çok zorlandım ama yaparken eğilmek silmek çok kısıtlıyor,ama ben ilk hamile kaldığımda 4-5ay kustum yattım ev artık elden gidiyordu diye şimdi yaptım. İleryeken Haftalarda karın daha büyüyor yürümek zorlaşıyor. Ne kadar yaparsan yap batıyor yine de birde kızım daha 23 aylık benim