Ruhengiz29 Merhaba kızlar. 18 +5 deyim bebeğimi hissetmiyorum((( çok korkuyorum ne zaman hareket edecek acaba ilk hamileliğim
Mimpie Ruhengiz29 21 haftalıkken hissetmiştim ilk hareketini, hiç korkmayın. Kimisi daha geç, kimisi daha erken hisseder. Bu haftalarda hissetmemeniz normal
asya- Merhaba canım endişelenme ilk gebeliklerde 20. Haftaya kadar hissetmeyebilirmişiz benimde ilk gebeliğim 20+1 bende yeni hissetmeye başladım 1-1.5 haftadır her gebelikte farklı oluyor Ruhengiz29
Eyyy0 Mimpie ben 18 haftalığım da yemek yedim sola yattım sol tarafımda 4 kere üst üste biraz sert bi şekilde pıt pıt oldu sanki bebegın hareketimiydi acaba
birbeyaz Ben de 21. Haftadayım, 20. Haftada hissettim kızlar herkesin değişiyor karın esnekliğine bebeğin konumuna göre sıkıntı yapmayın normal hatta bazı günler hiç hissetmediğim bile oluyor bebek zaten çoğunlukla uyuyor anne karnında
Hamilebirisi_06 Ruhengiz29 ilk hamileliğinse gayet normal ikincide 12. Haftada hissettim ilkinde 17-18 de o da çok net değildi