Morrrr 11.haftaya girdik bizde dün doktora gittim ikili tarama icin kan verdim. İlk kez bebeğimin elini kolunu hareketlerini net şekilde gördüm icim bi rahat etti ki. Bi düsük yaşadıgım icin sürekli noldu kalbi atıyo mu napıyo tedirginliği vardı.
Cok fazla belirtimde yok zaten. Ondanda tedirginim
Bi tek uyku ve halsizlik. Son 2 gündür de cok siddetli baş agrısı oluyor
Baş ağrısı cok olan var mı