sedaashn Kızlar 2 gündür yalancı sancılarım vardı zaten hastaneye gittim 1 cm açıklığım vardı doktor şiddetli sancın olursa gel dedi bu sabah ta nişanım geldi ama şimdi hiç ağrım sancım yok acana doğumum bugün olurmu veya sancılarım başlarmı
Hatice138 sedaashn benimde sedaashn benim de nişanim geldi ama sancım yok ben 38 haftaligim ama sen yine de tedbirli ol
120622Aht sedaashn 38 haftaligim ara ara sancılar için gittiğimde bana da 1 cm açıklık var dediler nişan da gelmedi henüz
Mavidunyamm sedaashn evet tabiki hiç durma sürekli çömelme hareketleri yap. YouTube da activating labor videosu var ordakileri yaparsan da sancıların gelir