Koalannesi_ saçma olmaz ben 29 da tüm herşeyi bitirmiş hazır durumda oluyorum sırt çantam bile 28 de hazırlıyorum bu 3. Hamileliğim zamanın ne getireceği belli olmuyor kendimi garantiye almayı severim ilk hamileligimde kanamalardan ve enfeksiyonlardan hastaneye yatırıldı bi kaç defa her ihtimale karşı kapı arkasana minik poşet hazırlarim kendim için 2. Hamileliğimde acilmam sancılar yüzüne yattım bı kaç defa onlarda da hem kendim için hemde çocuğum için çanta yaptım ben yokken kimse eşyalarını bilmez karistirlar diye rast gele kıyafet almasınlar çocuğa diye onalri bile hazir ederdim 2 çocuğum dan biri hasta ise her ihtimali dusunerek sagliko çocuğa çanta yapar kapı arkasına koyarım hastaneye yatırılacak bı durumda diğerini daha kolay babaannesine bırakmak için çünkü eşim her syei alır neyin nekadar lazım olacağını bilemez 3 .hamileliğimin başındayım 11 haftakigim daha cinsiyeti öğrenince herşeyi almaya baslicam tekrardan ve çantalarını hemen hazirlicam erken doğum riskin olmasa bile hazirda bulundur herşey yolunda giderken bile her an herşey degisebiliyor