Gamzealptkn inşallah kötü bişi olmaz sağlıkla kucağına alırsın ama kötü haber alırsanda üzülme sagliklisin normal şartlarla hamile kaldın yine kalabilirsin insanın başına her şey geliyor ve tek değilsin bu boş gevelik kimyasal gebelik bunalri çok yaşayan var bende dahil kendimi sana dedigim gibi teselli ettim hep neden benim başıma geldi diye isyan etmedim saglikliyim yine olur diye düşündüm çok şükür rabbim 3. Yu nasip etti 11 haftaligim hayır boldigimizde şer şer bildigimizde hayır nede ne olduğunu bilemeyiz