esss_92 Merhaba ramzi teorisine göre cinsiyet yorumlamayı bilen arkadaşlar yardımcı olabilir mi 6+4 karından ultrason 🩷
Mervs esss_92 şey diye duymuştum su damlası gibi kese kız demek ama yuvarlak kese erkek demek diye benim kese yuvarlaktı oglum olcak senin su damlası gibi yuvarlak degil
esss_92 MerveEekaralarkk içim rahatladı biraz 2 tane oğlum var rabbim inş hayırlı bir kız evlat nasip eder 🌸