ilaydaoksuz Kızlar çok kararsızım bebeğime isim arıyorum 32 haftalık olduk hala net bir isim koyamadık… Anlamlı, güzel bir isim olmasını istiyorum. Siz bebişlerinize ne isim koydunuz?
Cylnglsn @ilaydaoksuz bizim cinsiyetimiz belli değil ama erkek olursa ilk seçeneğimiz civan. Diğerleri atlas marsel.
Aybkm Cylnglsn bizde Atlas Marsel veya Batı Marsel diyorduk sonra tek isimde karar kıldık Marsel🥰 kapı süsü falan yapıldı artık dönüşümüz yok😊
FK33 Ben de 2. Ye hamıleyım . İlk oglumun adını Ali Mirza koyduk. Bu da erkk buna da Ahmet Aras düşünüyorum ama emin degılım hala
hkrks İlk oğlumun adı Kayra Emre (Emrecan babasının adı ☺️) Şuan 35 haftalık olduk 2. Oğlumla Atlas Berk koymaya karar verdik 🥰
Esra_Omer_21 ilaydaoksuz bende çok arada kaldım çocuk isimsiz doğar diye korkuyorum hiç bi ismi beğenemiyorum😄eşim ısrarla alp olsun istiyor bende hiç sevmiyorum o ismi