tugbadurmaz34 Mitan 2 li teste mi gideceksin bu arada ben 2 li teste gittiğimde bu tahminleri yaptı çıkarken de detaylı usg sırası verdi aldım şimdiden
tugbadurmaz34 Mitan daha iyi oldu böyle çünkü parti yapacağım böyle eşitlenmiş oldu tam sürpriz olur zaten 16. Haftamda çağırdı bir test yapıcam net söyleyeceğim dedi onu bekliyorum hemen kutlayacağız inşallah yoksa meraktan bakarım ben yazdığına 😂
tugbadurmaz34 Mitan ben doktorum yaptır dediği için yaptırdım sonuçlar beni etkilemez çünkü girdik bir yola her ne olursa olsun kabulümdür ki zaten çok şükür rabbime temiz çıktı 🤲🏻🧿
tugbadurmaz34 Mitan yani 3. Ayda emin olunmuyor ama 4 ve sonrasında netleşiyor 16-18 arası ideal bence bebek ne kadar büyürse o kadar net görebiliyorlar o yüzden bekliyorum 11 aralığı
Yildiz27 Bende 12 haftalıgım erkege benzıyor ama bır ay sonra daha netlesır dedı bende alıstırdım kendımı degısırmı bılmıyorum
Mervs Haftada erkek oldugunu ögrendik göstermedi o haftaya kadar saklandı hep yada doktor erken açıklamak istemedi bilmiyorum