Zseda Hamileyken kuduz aşısı olan var mı herhangi Bi sorun oluşturuyor mu bebeğe zarari var mi ? ALLAH korusun bir engel falan
Zseda Kızlar gören bilgisi olan lütfen yazsin. Doktora sordum daha evvel başka doktor yapılmıyor desi şimdi başka doktora sordum cevap bekliyorum. Sizlerde yardımcı olursanız
NovaVina_ Kuduz aşısı seceneğe bağlı bir tartisma değildir. Kuduz suphesi ile isirildiginizi soyluyorsaniz mecburen o asiyi vuruyor. Hatta polis esliginde bile olabiliyor reddedilirse.
Zseda NovaVina_ ya sokak köpeklerini yavruluktan beri besliyordum. Doktor uzak dur dediğinden beri uzağım. Dün dışarı çıktım üzerime atladı uzaklaşayim derken tırnağı elimi çizdi. Bende dünden beri uyuyamadim ya bir şey olursa diye. Asi yaptırmak istiyorum ama Bi yandan bebeğe bisey olur mu diye düşünüyorum bunu nasıl aşicam
NovaVina_ Zseda tırnak cizigi icin kuduzu sart kosacaklarini sanmiyorum. Cizik uzerinde deriniz vs. Herhangi bir kanama oldu nu ?
nzlbrn Zseda aşıdan korkuyorsunuz anladım da köpeğin kuduz olmasından neden korkmadığınızı anlamadım. Köpek ya kuduzsa kuduzun kurtulma gibi bir imkanı yok ve belli bir süre geçince aşı da etki etmiyor kadın doğumcunuzla iletişime geçmeniz gerekiyor süreci onunla konuşun ve köpeği gözlemleyin kuduz taşıyan köpekler belli süre sonra ölüyorlar belirtilerini de okuyun mutlaka
Zseda NovaVina_ hayır hayır hiçbir kanama vs yok. Çok yüzeysel çizdi kizartti hafif o kadar. Hatta şu an çizik bile yok. O sebeple kararsız kaldım. Yani şimdi hani bir şey olmazsa boşuna da risk alıp aşı yaptirmasam mi diye de düşündüm.
NovaVina_ Zseda kanama olmadıysa sorun olacağını sanmıyorum. Eşim 3 defa kuduz asısı vuruldugu icin az cok biraz surec hakkinda bilgimiz var. Ama iciniz rahat etsin istiyosaniz doktora da danisabilirsiniz.
Zseda nzlbrn aşıdan bebekten dolayı korkuyorum. Köpeğin kuduz olmasından korkmuyorum demedim ki hayvanı sevmedim bile. Yaklaşınca uzaklaştırmaya çalışırken oldu. 2 kadın dogumcu ile konuştum biri yapılabilir dedi diğeri yapılamaz dedi. Tüm belirtileri her şeyi okudum köpeği de gözlemlemeye çalışıyorum. İkilemde kaldim
nzlbrn Zseda gebelikte bulaş olduğu zaman aşı yapılabilir diye biliyorum çünkü bildiğim kadarıyla canlı aşı değil. Yine de inşallah herhangi bir sorun yoktur iki ucu bir şey derler ya tam öyle şimdilik strese girmeyin ama köpeği mutlaka gözlemleyin böyle saldırganlarsa sürekli belediyeye haber verebilirsiniz belki aşıları tam değildir onların da
Zseda NovaVina_ ben hastaneyi de aradim simdi. Direk aşi yapilmiyormus. İlk önce doktor görüp muayene ediyormus. Benim şu an gosterebilecegim bir yara bile yok ki 🤷♀️
Zseda nzlbrn belediyeyle kavga ediyoruz bunun için sürekli. Burda 6 yavru vardı 3 tanesi öldü. Diğer 3 tanesi için aşılama istedim yapmıyorlar. Birini götürdüler 15 gün sonra getirdiler. Hayvan agresiflesmis üzerime atlayanda oydu. Hastaneyi aradım doktor muayene edip karar veriyor aşıya dedi. Bende bakabilecegi bi yara vs yok ki şu an. Insani iyice strese sokuyorlar ya
NovaVina_ Zseda o zaman kafaniza bile takmayin 🌸 tirnak cizigi kedi de tehlikeli. Kopekte tirnak cizigi ve kan bile yoksa bence sorun yok
NovaVina_ Zseda bos bir stres degil ama oyle dusunun. Kuduzun sakasi yok sonucta. Ölüm. O yuzden tedbirli olmaniz normal 🌸 gecmis olsun
nzlbrn Zseda geçmiş olsun inşallah hiçbir sorun olmadan atlatırsınız bu dönemi ama gerçekten tedbir alınması gerekiyor çevrenizde şikayet edebileceğiniz başka bir yer varsa ya da köpekleri kucaklayıp aşıya götürebilecek birisi varsa çok iyi olurdu yarın bir gün tekrar aynı şeyleri yaşayabilirsiniz Allah korusun 🥺