51_S Bebeğim 38 hafta.2 günlük Kanala girdiğini sanmıyorum hala başı yanda ayakları sol tarafımda haraketleri öyle hissediyorum. Sizinkiler ne zaman kanala girdi
Deryazym 51_S Bende 38+ 4 teyim senin gibi hissediyorum ve benimde kanala girmedi. Doktorum bebek kanala girerse sancın olur doğum gerçekleşir demişti bende çok merak ediyorum ne zaman girecek.